13062347_248959508791269_754966077773935526_n

NA ŠESTOM PODUZETNIČKOM KAFIĆU SPLIT ZAKLJUČENO: SPLITSKI TURIZAM JE STIHIJA, POD HITNO POTREBNA STRATEGIJA

13062347_248959508791269_754966077773935526_n

28. travnja 2016. u Hotelu Cornaro u Splitu održan je Poduzetnički kafić Split na temu “ Turizam na splitski način“. S obzirom da je bilo riječi o uvijek aktualnoj temi splitske poduzetničke scene, naše je druženje ovoga puta doista obilježio velik broj malih stolova i zavidan broj sudionika od kojih su neki strpljivo slušali stojeći na nogama do samoga kraja. Jednostavno, opet se tražilo mjesto više.

Stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom rada u turističkom sektoru, direktori splitskih hotela, hostela, turističkih agencija te privatni iznajmljivači na svom su primjeru otkrili: Koji je recept za uspjeh i konstantni napredak? Je li doista ključ u promociji jedinstvenog stila života u Splitu? Gdje je prostor za napredak – korištenje intelektualnog znanja, nove tehnologije, inovativnost i partnerstvo?

U zadnje vrijeme slušamo sa svih strana kako je Split osvojio mnogobrojne nagrade, titule i superlativne recenzije u području turizma te tako p(ostao) zvijezda hrvatskog turizma. Možete li zamisliti što bi tek bilo kada bi imao jasnu turističku viziju?

Iako se nisu donosili zaključci, većina govornika, ali i zainteresiranih građana, složna je kako se o ovoj ključnoj grani cjelokupnog hrvatskog gospodarstva, a Splita zadnjih godina posebice, većina stvari događa slučajno i bez jasne strategije.

Novinar Slobodne dalmacije, Ivan Kaštelan zabilježio je izjave i stavove gostiju panela:

Alijana Vukšić, direktorica splitskog TZ-a jedina je branila tezu kako je za uspjeh posljednjih godina zaslužan naporan rad svih djelatnika u turizmu, i zajednička želja da se svijetu prenese poruka o čarima grada, te izdvojila projekte ”Split Card” i ”City break” kao i ”380 različitih manifestacija održanih u prošloj godini” koje su doprinijele povećaju brojki.

Managerica hostela ”101 Dalmatinac” Andra Koprčina pak tvrdi kako je sve krenulo od pojedinaca i privatnih inicijativa koje su zaslužne što je Split prepoznat kao zanimljiva destinacija, a ne samo tranzitni grad. Kao veliki problem Koprčina je naglasila sezonalnost, koja se izravno povezuje i s nedostatkom zanimljivih manifestacija van srpnja i kolovoza.

Ispred privatnih iznajmljivača riječ je dobio Anđelko Šiško potvrdio je njen stav podatkom kako je udio ostvarenih noćenja u sezonskim mjesecima čak 83% ukupne brojke, te kako je usklađivanje svih aktera u turizmu u svrhu kreiranja različitih ponuda tijekom cijele godine hitna potreba jer one su glavni razlog dolaska kada nije sunčano.

– Savjetujem svima koji se bave turizmom da stalno prate novotarije i budu u trendu, jer promjene su jako brze. Kad se on počeo baviti turizmom u Splitu je bilo samo 25 privatnih iznajmljivača, a u 12 godine brojka je porasla na nekoliko tisuća.

Niki Dešković stručnjak za IT, upozorio je iznajmljivače da moraju biti online, jer se više od 70 posto rezervacija napravi putem interneta, te da ne štede kada su u pitanju dobre fotografije jer one prodaju njihove apartmane.

Neposredni Feliks Lukas, direktor WTA turnira koji se ove godine vraća u Bol, pohvalio se podatkom kako je njegov projekt manjih teniskih turnira sezonu u ovom gradiću na Braču produžio za dodatnih 10 tjedana, i kako je jedini način za produžetak sezone da se gostima omoguće zrakoplovne linije tijekom cijele godine, te da se napravi državna, ali i lokalna strategija turizma, gdje znak uspjeha neće biti broj noćenja, već iznos kojeg su gosti ostavili.

Podsjetimo se, Grad Split u suradnji s HUP-om i tvrtkom UHY Savjetovanje provodi projekt ”Malom kavom do velikog posla” koji je u cijelosti financiran sredstvima iz EU fondova, a za cilj ima stvaranje pozitivnog poduzetničkog okruženja, unaprjeđenje kulture i umrežavanje poduzetnika.

Podijeli ovaj post!

O autoru: admin

Profile photo of admin

Pošaljite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ulaganje u budućnost

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda

Sadržaj objava na ovoj internet stranici isključiva je odgovornost Grada Splita.

Izradu internetske stranice sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda